پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119035
مدت اعتبار سهميه بنزين ۴۰۰ توماني
تاریخ انتشار : 1393/07/06 09:52:49
نمایش : 1246
سخنگوي شرکت ملي پالايش و پخش فرآروده هاي نفتي کشور اعلام کرد: سهميه بنزين ۴۰۰ توماني تا پايان سال اعتبار دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داوود عربعلي ضمن تکذيب اظهارات رئيس اتحاديه جايگاهداران در خصوص اعتبار يک ماهه بنزين ۴۰۰ توماني عنوان کرد: دستور العملي در خصوص قطع بنزين ۴۰۰ توماني صادر نشده است.

وي، ميزان سهميه بنزين ۴۰۰ توماني خودروهاي سواري و شخصي را تا تاريخ ۲۹ شهريور ماه سال جاري، ۵۹۰ ميليون ليتر اعلام کرد و افزود: همچنين ميزان سهميه بنزين ۴۰۰ توماني در موتور سيکلت ها حدود ۱۱۹ ميليون ليتر برآورد مي شود.

سخنگوي شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي، در ادامه با اشاره به افزايش روزانه مصرف بنزين در سال جاري اضافه کرد: از ابتداي سال جاري تا کنون ميزان مصرف بنزين ۷۴.۴ ليتر برآورد مي شود که اين ميزان مصرف در بازه زماني سال گذشته ۲.۶ درصد رشد را نشان مي دهد.

عربعلي، در ادامه ميانگين مصرف بنزين موتور را روزانه ۷۵.۲ ميليون ليتر در روز اعلام کرد و گفت: ميزان مصرف امسال در مقايسه با سال گذشته نه دهم درصد افزايش يافته است.

وي، با اشاره به افزايش ميزان مصرف در بخش نفت و گاز عنوان کرد: ميزان مصرف روزانه ۷۷.۳ ميليون ليتر در روز بوده است که اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه حدود ۴.۳ درصد افزايش يافته است
 
 
 
محمدرضا
| |
1393/07/06 09:53:38
0
0
بابا تو را به خدا اینفدر نگید و مسئولان را تحریک نکنید تا این سهمیه را هم قطع کنند آخه شما ها دلتون برای کی می سوزه مردم یا خودتون که به دولت فشار روحی روانی بیاورید تا این سهمیه هم قطع بشه و به مردم بیشتر فشار بیاد تا شما ها بیشتر کیف کنید . دست بردارید آخه خدا ....چقدر آخه اذیت و ازار؟
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html